Politica de garantie

Toate produsele comercializate de MINIPRIX beneficiaza de garantie.

Aplicarea garantiei incepe din ziua in care produsul este livrat catre CLIENT, iar perioada de timp in care se aplica aceasta garantie poate varia, in functie de tipul de produs.

1. Specificatii generale

1.1. Bunurile consumabile, cum ar fi produsele de ingrijire a pantofilor - aceste produse sunt garantate pana la expirarea termenului de valabilitate scris pe ambalajul produsului. In cazul in care pe ambalaj nu este mentionata data expirarii, se considera ca produsul are o valabilitate de 24 de luni de la data primei utilizari.

1.2. Accesorii

In cazul gentilor si al ochelarilor de soare, MINIPRIX ofera o garantie de 2 ani in cazul in care instructiunile de utilizare si intretinere de mai jos sunt respectate si numai in masura in care producatorul nu ofera o garantie mai mica decat cea acordata de MINIPRIX, caz in care termenul de garantie va fi redus corespunzator perioadei de garantie acordate de producator.

Garantia poate fi aplicata numai in cazul in care, la momentul returnarii produsului, CLIENTUL detine si prezinta toate documentele si elementele care au insotit produsul la livrare (certificat de autenticitate, manual de instructiuni, etichete, documente de vanzare si/sau orice alt document cu valoare legala sau comerciala, care a/au fost inclus(e) in colet in momentul livrarii).

Pentru a beneficia de garantie CLIENTUL trebuie sa notifice MINIPRIX, in scris, despre orice deteriorare/nefunctionalitate sau neconformitate a produsului, in momentul in care CLIENTUL a luat la cunostinta despre respectivul defect.

Procedura recomandata in vederea accesarii garantiei se aplica dupa cum urmeaza:

- dumneavoastra formulati o sesizare scrisa referitoare la starea produsului achizitionat, pentru care solicitati aplicarea garantiei;

- ulterior primirii produsului returnat de catre dumneavoastra, se va incerca repararea produsului sau aducerea acestuia la conformitate. Daca aceasta masura reparatorie nu este posibila, se va proceda la inlocuirea produsului cu un model identic, in cazul in care partile nu convin altfel si in orice caz, in masura in care exista stoc disponibil pentru inlocuirea produsului.

- in cazul in care niciuna din masurile reparatorii susmentionate nu este posibila, va vom restitui suma de bani achitata pentru acel produs in termen de 14 zile impreuna cu taxa de livrare achitata, daca produsul achizitionat prezinta un caz de lipsa de conformitate, viciu ascuns sau viciu de fabricatie;

- in masura in care, ulterior verificarilor efectuate produsului returnat, vom considera ca defectul reclamat a survenit in urma manipularii incorecte a produsului sau ca urmare a nerespectarii de catre dumneavoastra a conditiilor de utilizare si intretinere, nu veti beneficia de garantie iar produsul va fi reexpediat catre dumneavoastra, daca nu vom conveni de comun acord o alta modalitate de solutionare a situatiei.

2. Tipuri de garantie

MINIPRIX ofera doua tipuri de garantie, dupa caz:

a) garantia comerciala

- se aplica in cazul in care CLIENTUL semnaleaza neconformitatea in primele 30 de zile din momentul in care intra in posesia produsului;

- acopera orice lipsa de conformitate intre produsul prezentat pe SITE si produsul livrat catre CLIENT, in ceea ce priveste descrierea, imaginile si/sau specificatiile tehnice mentionate pe SITE la momentul inregistrarii comenzii;

b) garantia prevazuta de lege

- se aplica pe o perioada de 24 de luni incepand cu ziua in care produsul a fost livrat catre CLIENT, daca instructiunile de utilizare si intretinere au fost respectate.

3. Conditii generale de acordare a garantiei:

ATENTIE!!! Nu taiati eticheta interioara a produsului! Lipsa acestei etichete interioare duce automat la pierderea oricarei garantii

Pastrati documentele primite la livrare pentru eventualele reclamatii de calitate care pot fi adresate MINIPRIX. Prezenta garantie va asigura toate drepturile conferite de legislatia in vigoare (O.U.G. 34/2014, Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicata). Modalitatea prin care se asigura CLIENTULUI garantia este inlocuirea acestuia in functie de disponibilitatea produsului similar in stocul MINIPRIX sau, in caz contrar, prin returnarea de catre aceasta a sumelor platite de catre consumator in maxim 14 zile de la data transmiterii in scris a notificarii privind lipsa de calitate sau a existentei unei situatii de neconformitate si respectiv returnarea produsului reclamat. Masura reparatorie aplicabila poate fi stabilita prin negociere comuna.

IMPORTANT:

Compozitia precum si pictogramele cu instructiunile de curatare si intretinere ale produsului dumneavoastra se gasesc pe eticheta interioara a acestuia. Acestea sunt specifice produsului dvs. si este obligatorie consultarea acestora.

Verificati semnificatia pictogramelelor de pe eticheta interioara a produsului dumneavoastra.

Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpararii, pretul, si adresa se gasesc pe factura emisa si aceasta reprezinta date esentiale de care MINIPRIX are nevoie si le acceseaza pentru solutionarea oricaror reclamatii ulterioare.

4. Instructiuni de utilizare pentru ochelarii de soare

MINIPRIX acorda o garantie de 24 de luni pentru ochelarii de soare comercializati, in cazul in care toate conditiile de mai jos sunt respectate. Va rugam sa luati in considerare faptul ca aceste conditii sunt unele generale si trebuie sa tineti cont, in primul rand, de mentiunile inscrise in manualul de instructiuni care insoteste produsul achizitionat. Garantia pentru lentile si rama se acorda doar in situatia in care eventuala expertiza efectuata de un specialist demonstreaza un defect de fabricatie.

Pentru a asigura o intretinere optima a ochelarilor de soare, va rugam sa urmati instructiunile de mai jos:

- lentilele trebuie curatate doar cu o carpa moale si curata, umezita cu apa curata sau cu solutii speciale de curatare;

- nu folositi servetele obisnuite in curatarea lentilelor;

- ochelarii de soare trebuie pastrati doar in saculeti de dimensiuni corespunzatoare, sau in carcase speciale/etuiuri, captusite cu material moale;

- nu pozitionati ochelarii cu lentilele in jos pe suprafete dure sau denivelate, nu ii introduceti in buzunar sau in geanta daca nu au fost asezati in carcasa speciala/etui, intrucat se pot zgaria sau deteriora cu usurinta;

- folositi intotdeauna ambele maini atunci cand puneti sau scoateti ochelarii de la ochi;

- verificati periodic suruburile si articulatiile ochelarilor de soare, intrucat acestea isi pot diminua rezistenta din pricina miscarilor repetate;

- nu expuneti ochelarii de soare la variatii extreme de temperatura sau la surse directe de caldura (foc, uscatoare de par etc);

- apelati numai la specialistii autorizati pentru orice reparatie/modificare adusa ochelarilor de soare.

5. Instructiuni de utilizare incaltaminte

Dupa fiecare purtare, incaltamintea se pune pe santuri potrivite ca marime si forma. Pentru a crea conditii optime de purtare si a mari durata de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte. Incaltamintea cu fete din piele se curata de praf cu o carpa sau o perie moale. Dupa cateva purtari se va aplica un strat de crema sau ceara de pantofi, dupa care se lustruiesc cu o carpa moale. Incaltamintea lipita sau cu o talpa de cauciuc se va feri de actiunea produselor petroliere (motorina, benzina etc.), ulei, alcool, acetona sau alte produse chimice. La toate categoriile de pantofi se interzice spalarea acestora in masina de spalat sau contactul indelungat cu apa. Udarea puternica a fetelor cu apa sau alte lichide poate duce la dezlipirea incaltamintei, deteriorarea fetelor si implicit la pierderea garantiei produsului. Fata incaltamintei se va feri de lovituri directe sau intepaturi. Incaltamintea se usuca lent, ferita de surse directa de caldura. Se impune folosirea incaltatorului pentru evitarea deteriorarii premature a incaltamintei in zona calcaiului. Pentru a proteja pielea dumneavastra de actiunea substantelor chimice, incaltamintea e vopsita cu culori vegetale, ca urmare vopseaua interioara poate migra. Acesta nu este un defect.

6. Instructiuni de utilizare si intretinere articole de imbracaminte (din piele sau material textil) si curele din piele:

Ori de cate ori se impune, imbracamintea de piele se curata cu o carpa moale uscata sau imbibata in apa curata, fara a se folosi detergenti, solventi, inalbitori sau orice alte produse chimice. Acestea pot deteriora ireversibil aspectul pielii, fapt care nu este acoperit de garantie. Se interzice spalarea articolelor de imbracaminte si a curelelor din piele in masina de spalat indiferent de tipul masinii de spalat sau de programele optionale ale acesteia. In cazul in care produsul dumneavoastra s-a udat in conditii de utilizare normala (ploaie, ninsoare) stergeti-l cu o carpa moale, uscata si lasati-l la uscat la temperatura camerei ferit de surse directe de caldura (radiatoare, aragazuri, uscatoare etc.). Feriti produsul dumneavoastra din piele de obiecte care pot provoca zgarieturi, arsuri, perforari sau orice actiune fizica de natura sa-l deterioreze. In cazul in care apelati la servicii specializate de curatatorie/spalatorie pentru intretinerea produsului dumneavoastra societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare in nici un fel de defect ce poate aparea datorita procesului de curatare/spalare.

7. Instructiuni de utilizare si intretinere genti si posete din piele:

Gentile si posetele comercializate de firma noastra sunt destinate exclusiv pentru accesorii. Gentile si posetele comercializate de societatea noastra nu sunt pentru a fi folosite ca bagaje de voiaj. Greutatea maxima admisa pentru posete este de 1 kg, iar pentru genti de 3 kg. Pentru o utilizare indelungata si in cele mai bune conditii respectati aceleasi instructiuni si recomandari prezentate mai sus in acest certificat la capitolul destinat imbracamintei din piele.

Garantia se ofera dupa constatarea deficientelor. Pentru aceasta este necesara returnarea produsului conform Termeni si Conditii.

8. Bijuterii

Pentru a putea beneficia de garantia de 24 de luni acordata de MINIPRIX pentru bijuteriile comercializate, dar si pentru a prelungi durata de viata a bijuteriilor dvs., este necesar sa respectati instructiunile de mai jos. De asemenea, va rugam sa apelati exclusiv la specialistii din centrele autorizate pentru orice reparatie/ modificare adusa bijuteriei:

- cand nu sunt folosite, toate bijuteriile trebuie pastrate in casete speciale, compartimentate, sau in saculeti din material textil moale, pentru a asigura o separare corecta a bijuteriilor in functie de materialul din care sunt confectionate;

- recipientele in care alegeti sa depozitati bijuteriile trebuie sa fie plasate in locuri curate, ferite de praf, lumina directa sau umiditate;

- nu depozitati si nu purtati bijuteriile din aur sau argint impreuna cu bijuterii confectionate din alte materiale (otel, bronz, cupru, aliaj sau placate);

- perlele trebuie ferite de obiecte metalice si de pietre fatetate;

- nu expuneti pietrele pretioase si semipretioase la lumina naturala sau artificala directa, intrucat exista riscul ca pietrele sa-si diminueze culoarea sau stralucirea naturala;

- pietrele fatetate necesita o atentie deosebita, intrucat se pot zgaria sau deteriora cu usurinta. Evitati aducerea pietrelor in contact cu obiecte ascutite sau cu agenti daunatori;

- nu supuneti bijuteriile la socuri mecanice, lovituri, zgarieturi si nu le aduceti in contact cu materiale sau substante abrazive sau chimice;

- nu aduceti bijuteriile in contact direct cu apa, transpiratie, parfumuri, produse cosmetice sau substante chimice (spray-uri, detergenti, inalbitori, cloruri, alcool, solventi, petrol etc);

- nu purtati bijuteriile in timpul somnului, exercitiilor fizice sau activitatilor casnice, intrucat riscati sa expuneti bijuteriile la substante nepermise sau sa le zgariati, deteriorati, deformati sau rupeti;

- curatati bijuteriile doar cu o carpa moale, uscata, curata si cu solutii speciale destinate curatarii si intretinerii bijuteriilor. Nu folositi detergenti, solventi, inalbitori, substante chimice sau abrazive pentru a curata bijuteriile, intrucat acestia pot cauza daune ireversibile aspectului si calitatii bijuteriilor;

- manevrati bijuteriile cu grija, si evitati miscarile bruste, pentru a preveni posibilele deteriorari ale sistemelor de inchidere (in special in cazul bratarilor, cerceilor, colierelor si lantisoarelor).

9. Produse cosmetice

Certificat de conformitate

MINIPRIX garanteaza ca toate produsele cosmetice comercializate prin intermediul acestui site respecta standardele prevazute de Directiva Europeana 76/768/CEE privind vanzarea produselor cosmetice si de legislatia aplicabila privind sanatatea publica din fiecare din tarile in care activeaza MINIPRIX.

MINIPRIX garanteaza ca produsele au fost fabricate in conformitate cu reglementarile privind igiena, securitatea muncii si de mediu, pe baza Certificatului de conformitate sau Certificatului de origine primit de la furnizorii sai.

10. Jucarii

Produsul achizitionat de pe site-ul MINIPRIX este un produs original si autentic si garantam originea si siguranta acestuia. Toate produsele cumparate de dumneavoastra prin intermediul site-ului MINIPRIX sunt fabricate conform prevederilor legale privind siguranta in domeniu. Garantia MINIPRIX se bazeaza pe Certificatul de conformitate obtinut de la furnizorii sai (fabricantul produsului sau distribuitorul autorizat al fabricantului).

11. Aparate electrice de joasa tensiune

Certificat de conformitate

MINIPRIX garanteaza ca aparatele electrice de joasa tensiune vandute de MINIPRIX conform Certificatului de conformitate primit de la furnizor (fabricantul produsului sau distribuitorul autorizat al fabricantului) au fost concepute in conformitate cu regulile de buna practica tehnica in ceea ce priveste aspectele de siguranta in vigoare in Uniunea Europeana. De asemenea, MINIPRIX certifica faptul ca produsele au fost fabricate conform regulilor de siguranta elaborate de Comisia Internationala pentru Reguli de Aprobare a Echipamentelor Electrice (CEE) sau de Comisia Internationala electrotehnica  (IEC).

12. Prevederi generale aplicabile produselor alimentare

12.1.1. MINIPRIX comercializeaza in sectiunea „MINIMARKET” produse din categoria „alimentare”, in conformitate cu prevederile dispozitiilor Ordonantei nr. 21/1992 si cu legislatia aplicabila punctual pentru diferinte categorii de produse, dupa cum acestea sunt sau pot fi comercializate la un moment dat pe website.

12.1.2. Produsele alimentare comercializate de MINIPRIX sunt de tipul produselor conservate de tipul legumelor si fructelor, produse din faina de grau, produse din cacao si ciocolata, ulei vegetal, ulei de masline, miere si zahar, ape minerale naturale, ape potabile, sucuri si nectaruri din fructe, sare iodata, otet si bors, cafea, precum si produse destinate igienei intime a bebelusului si adultului, precum pampers, servetele umede, hartie igienica sau absorbante dar si detergenti precum dero si alte produse destinate curatarii materialelor textile.

12.1.3. Produsele alimentare comercializate de MINIPRIX sunt de regula, produse cu data limita de cosum indelungata, conform inscriptiei de pe abalajul producatorului, de pe fiecate produs in parte. MINIPRIX nu modifica sub nicio forma data limita de consum inscriptionata pe ambalaj si asigura depozitarea acestor produse in spatii corespunzatoare si regim de siguranta conform indicatiilor din legislatia aplicabila fiecarui tip de produs alimentar in parte.

12.2. Returnarea produselor alimentare

12.2.1. Produsele din categoria produselor alimentare (comestibile), pot fi returnate in anumite conditii, care difera de termenele si conditiile de retur ale altor categorii de produse care au o durata de utilizare indelungata sau produse care nu expira cum este cazul produselor nealimentare. Termenele de retur ale produselor alimentare comercializate de MINIPRIX sunt precizate in tabelul urmator:

 

CATEGORII DE PRODUSE TERMENE SI CONDITII DE RETUR
- produsele din categoria bauturilor trebuie sa includa toate ambalajele originale cu care a fost livrat produsul comandat, respectiv ambalajele provenite din fabrica precum si orice ambalaj secundar; astfel, produsele nu pot fi desigilate (capacul desfacut sau alte elemente ale ambalajului desprinse) sau devidate; - returul trebuie sa fie realizat in termen de maxim 72 de ore de la data la care clientul a informat in scris MINIPRIX despre intentia sa de retur; costul returului va fi suportat de catre client, conform Politici de retur.
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii, precum produsele de igiena personala (sapun, pampers, hartie igienica, prosoape umede, etc.), desfacute/desigilate de client;

- produse care, dupa livrare, daca sunt desigilate/desfacute pot fi amestecate in mod inseparabil cu alte elemente care le pot reduce sau incheia perioada de valabilitate;

- produsele accizabile marcate cu timbre sau alte marcaje specifice in conformitate cu legislatia in vigoare, a caror ambalaj, timbru sau aticheta, au fost deteriorate sau daca aceste produse au fost desigilate (spre exemplu produse alcoolice).
- returul acestor produse nu este posibil;
- produsele conservate care nu au capacul ermetic inchis, sau cutia metalica nu este deformata (se admit usoare deformari la corp, dar nu la falt), cutia metalica prezinta pete negre sau de rugina, exfloieri sau zgarieturi ale peliculei de lac (este admisa o usoara marmorare datorita sulfurii de staniu;

- nu sunt corpuri straine in conserva sau alte semen de alterare, respectiv mucegai sau fermentare si nu prezita gust si miros strain: de afumat, de ars, fermentare, mucegai, sau gustul amar sau acru.
- returul trebuie sa fie realizat in termen de maxim 72 de ore de la data la care clientul a informat in scris MINIPRIX despre intentia sa de retur, daca produsele au fost livrate in aceste conditii. In acest caz, costul returului va fi suportat de MINIPRIX. In cazul in care produsele au fost afectate si prezinta unele dintre defectele mentionate sau calitatea produsului este afectata astfel cum am specificat, returul nu poate fi realizat.

 

12.2.2. Returul poate fi realizat in conditiile Politicii de Retur a MINIPRIX accesati prezentul LINK RETUR, numai prin curier, cu informarea prealabila a intentiei de retur transmisa de CLIENT in atentia MINIPRIX. Costurile de retur revin CLIENTULUI.

12.2.3. In conditii speciale, cum ar fi existenta unor masuri restrictive sau limitative precum cele impuse de autoritatile statului sau de necesitatea imperativa a afacerii, cum sunt evenimentele imprevizibile (forta majora sau caz fortuit), timpul de livrare poate fi exins fata de termenele legale sau termenele de livrare initial estimate la data plasarii comenzii. De asemenea, conditiile de livrare pot fi modificate in functie de deciziile personalului care efectueaza transportul coletelor si livrarea acestora, caz in care va vom notifica in cel mai scurt timp prin mijloacele puse la dispozitie cu privire la noile informatii privind data livrarii si conditiile de livrare/preluare a produselor comandate.

12.3. Ambalarea si depozitarea produselor alimentare comercializate de MINIPRIX

12.3.1. Produsele alimentare comercializate sunt ambalate conform dispozitiilor legii care reglementeaza fiecare tip de produs. Astfel, produsele pot fi supra ambalate (ambalaj secundar) astfel incat calitatile igienice, nutritionale privind siguranta alimentara a produselor sa fie asigurata.

12.3.2. Produsele conservate sunt depozitare in spatii special amenajate, respectiv incaperi curate, uscate, ferite de razele solare sau de inghet, la o temperatura de maximum 20°C si o umiditate relativa a aerului de maximum 75% - 80%, dupa caz, in functie de indicatiile fabricantului si ale legislatiei in vigoare, in functie de fiecare produs in parte.

12.4. Livrarea

Produsele alimentare din sectiunea “MINIMARKET”, vor fi livrate exclusiv in Bucuresti si Ilfov. In masura in care in viitor, extindem zonele de livrare, vom actualiza prezenta sectiune si va vom informa in acest sens prin orice mijloacele puse la dispozitie in cadrul website-ului si de asemenea prin mijloacele de comunicate si contact acordate in calitate de CLIENT in relatie cu MINIPRIX.

In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu MINIPRIX, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0377.100.117 (numar de telefon cu tarif normal), prin intermediul aplicatiei WhatsApp la numarul de telefon 0737.422.817 sau prin email la suport@miniprix.ro (vezi programul de lucru in pagina Despre Noi - Contact).

©Miniprix România 2020 | miniprix.roVTEX_white_RGB