Politica de stocare (retentie) a datelor personale

1. Operatorul datelor cu caracter personal

Operatorul datelor cu caracter personal obtinute de la clientii COMPANIEI sau acordate de acestia, este:

Societatea Comerciala MINIPRIX S.R.L.

Adresa sediului social: Calea Bucurestilor nr. 291A, Otopeni, jud. ILFOV

Ne puteti contacta prin:

E-mail: dpo@miniprix.ro sau datepersonale@miniprix.ro

Prin telefon catre Departamentul Relatii cu Clientii: 0377.100.117 (apel cu tarif normal)

Prin intermediul aplicatiei WhatsApp la numarul de telefon mobil: 0737.422.817

Prin posta: Str. Calea Bucurestilor nr. 291A, Otopeni, cod postal 075100, jud. ILFOV, Romania.

2. Solicitari cu privire la Politica de stocare a datelor personale (retentie)

Stocam si prelucam datele personale numai in cazurile in care ne-ati furnizat voluntar aceste date, cum ar fi prin completarea unui formular de contact, prin abonarea la newsletter-ul companiei sau prin crearea unui cont.

In masura in care aveti solicitari sau intrebari legate de perioadele de stocare a datelor dumneavoastra personale in cadrul MINIPRIX, va rugam sa contactati Responsabilul cu Protectia Datelor desemnat la nivelul COMPANIEI, utilizand adresele de e-mail susmentionate sau numarul de telefon al Departametului Relatii Clientii amintit.

3. Politica de stocare

Politica de stocare din cadrul MINIPRIX este un instrument care asigura ca cerintele Regulamentului General privind Protectia Datelor (GDPR), legile si reglementarile relevante din domeniul protectiei datelor cu caracter personal sunt respectate cu strictete. Aceasta politica, se refera, in principal, la principiul limitarii retinerii in timp a datelor cu caracter personal prelucrate si care presupune stocarea acestora numai pentru o perioada de timp necesara scopurilor pentru care sunt procesate aceste date. Politica de stocare (retentie) a datelor personale este destinata in primul rand ca o resursa favorabila activitatii COMPANIEI, care va aloca perioade de retentie relevante in toate domeniile de activitate si departamentele COMPANIEI, permitand desfasurarea activitatilor de eliminare/stergere a datelor personale intr-o maniera consecventa si controlata.

4. Perioadele de retentie (stocare)

Perioadele de stocare a datelor cu caracter personal sunt specificate in tabelul de mai jos si se aplica pentru toate formatele de inregistrari, adica hartie si electronice, cu exceptia cazului in care se specifica altfel in prezenta Politica.

5. Planul de retentie

Un tabel care contine perioadele recomandate de pastrare in evidentele COMPANIEI (sisteme sau arhive fizice) a datelor cu caracter personal ale clientilor, este furnizat pentru fiecare domeniu de activitate relevant. Perioada de stocare se aplica in mod implicit tuturor inregistrarilor din categoria respectiva si va fi respectata ori de cate ori este posibil, desi admitem ca pot exista circumstante exceptionale care necesita pastrarea documentelor fie pentru perioade mai scurte, fie mai lungi. In cazul In care inregistrarile sau documentele individuale necesita o perioada de pastrare diferita de cea recomandata, MINIPRIX trebuie contactata pentru a discuta cerintele specifice de stocare.

6. Stergerea datelor

Puteti solicita stergerea datelor cu caracter personal trimitand un email pe adresa dpo@miniprix.ro sau datepersonale@miniprix.ro in care trebuie sa precizati urmatoarele:

- Datele dumneavoastra de contact pentru transmiterea raspunsului/punctului de vedere al COMPANIEI;

- Numele dumneavoastra;

- Activitatile de prelucrare prin care datele au fost colectate sau procesate (campanii de marketing, promotii, etc.);

- Tipul datelor colectate sau prelucrate pe care doriti sa le stergeti;

- Numarul total de inregistrari care trebuie sterse;

Termenul de raspuns la solicitarea transmisa este de 15 zile de la data transmiterii solicitarii. In masura in care, complexitatea solicitarii dumneavoastra implica necesitatea prelungirii termenului de raspuns pentru o perioada care nu va depasi 30 de zile lucratoare de la data transmiterii solicitarii. In acest sens, Responsabilul cu protectia datelor desemnat la nivelul companiei va comunica situatia solicitarii transmise.

In masura in care solicitarea transmisa, se va solutiona dupa evaluarea acesteia in cadrul MINIPRIX, cu stergerea datelor dumneavoastra, Responsabilul cu protectia datelor pregateste un document standardizat, care va fi trimis in atentia dumneavoastra prin mijlocul de comunicare agreat. Documentul va cuprinde cel putin urmatoarele informatii:

- Scopul/scopurile de baza pentru care datele au fost prelucrate;

- Date care au fost sterse/eliminate/distruse si activitatea de prelucrare din cadrul MINIPRIX de care acestea au apartinut;

- Numarul de inregistrari eliminate.

Documentul fizic transmis, este semnat de un reprezentant al MINIPRIX si este stocat si scanat in format fizic, pentru o perioada de 3 ani de la data transmiterii notificarii, urmand ca dupa aceasta perioada documentul original sa fie distrus si reciclat. Daca punctul de vedere va fi transmis prin email, acesta va fi stocat pe serverele COMPANIEI o perioada de 3 ani de la data transmiterii acestuia catre CLIENT pe adresa de mail furnizata, apoi va fi sters. Daca trimiteti o solicitare catre MINIPRIX in vederea accesului la activitatile de procesare a datelor dumneavoastra personale in COMPANIA noastra, va rugam sa aveti in vedere ca, din cauza procesarii continue a datelor dumneavoastra personale si luand in considerare rutina stabilita in sistemele noastre pentru stergerea informatiilor prelucrate in conditiile Politicii de Stocare a datelor, incercam sa va mentinem datele actualizate si exacte in orice moment. Astfel, aceasta procesare de rutina poate implica modificarea sau stergerea informatiilor personale pe care le procesam, dupa ce ati trimis o solicitare catre noi. In acest caz, MINIPRIX va furniza informatiile detinute in momentul in care va trimitem raspunsul, chiar daca acestea difera de informatiile pe care le-am avut stocate la data trimiterii solicitarii. Retineti ca stergerea datelor dumneavoastra personale este o procedura pe care MINIPRIX ar fi efectuat-o chiar daca nu ati fi trimis solicitarea.

7. Dezvoltare continua

Perioadele de stocare (retentie) vor fi mentinute de catre MINIPRIX care va efectua modificari, completari si actualizari, ori de cate ori legislatia, orientarile Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter Personal sau modificarile organziationale sau structurale ale MINIPRIX, impun aceste schimbari.

8. Actualizari

Politica noastra de stocare a datelor personale (retentie) este in curs de revizuire si poate fi modificata din cand in cand (In general, pentru a respecta legislatia si practicile privind protectia datelor). Versiunile actualizate vor fi publicate pe pagina noastra web.

Aceasta politica a fost actualizata ultima data in luna OCTOMBRIE anul 2020.