Politica de retur

 

11. Returnarea produselor

 

11.1. In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul In care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre MINIPRIX.

 

11.2. Daca ati decis sa returnati integral o comanda, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare in termen de maxim 14 zile de la data livrarii produsului/produselor comandate prin folosirea formularului de retragere disponibil pe SITE sau prin orice alta metoda in scris, din care sa rezulte intentia dumneavoastra neechivoca de a va retrage din contractul la distanta incheiat cu MINIPRIX. De la data informarii MINIPRIX a intentiei de retur, aveti la dispozitie un termen de cel mult 14 zile pentru a returna produsul/produsele comandate, termenul fiind considerat respectat de catre dumneavoastra daca produsul/produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

11.3. Este de preferat ca returul sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc;

 

11.4. Din ratiuni de igiena produsele alimentare sau alte produse vestimentare precum ciorapii si/sau lenjeria intima nu se returneaza. Tot din ratiuni de igiena, pantofii sport comandati de pe SITE, trebuie sa fie probati cu soseta.

 

11.5. Pentru restituirea de catre MINIPRIX a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cont bancar (IBAN) in care vom vira suma achitata la plasarea comenzii. In orice caz, MINIPRIX va restitui in contul IBAN indicat suma achitata intocmai pentru produsul/produsele comandate. Exceptie de la plata oricarei taxe de transfer o constituie situatia in care CLIENTUL solicita in mod expres MINIPRIX plata intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate. In aceasta situatie, MINIPRIX poate refuza transferul sumei, iar in eventualitatea aceptarii efectuarii transferului, comisionul/comisioanele aferente vor fi achitate de catre CLIENT.

 

11.6. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.

 

11.7. In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat impreuna cu costul de livrare achitat, in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata sau in orice caz, prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de catre dumneavoastra pentru tranzactia initiala;

 

11.8. Returul poate fi refuzat de catre MINIPRIX in urmatoarele situatii:

 

11.8.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;

 

11.8.2. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile lucratoare prevazut la art 11.2;

 

11.8.3. In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e).

 

11.9. Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):

 

-Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

 

-Alimentele achizitionate;

 

-Produsele purtate, spalate sau care miros a parfum;

 

-Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);

 

-Produse de ingrijire personala: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima si igiena dentara;

 

-Lenjerie intima: de orice fel;

 

-Produse din categoria Jucarii (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unica folosinta), petshop (de ex: cosuri, jucarii, accesorii);

 

-Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

 

-Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 

-Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

 

-Ziare, periodice si reviste;

 

-Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;

 

-Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

 

-Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

 

-Echipamentele protejate de parole introduse de UTILIZATOR sau cele care au configurate conturi personalizate ale UTILIZATORILOR ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;

 

-Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

 

11.10. Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.

 

Pentru vizualizarea comenzilor plasate inainte de 06.11.2017 si plasarea retururilor va rugam sa accesati vechiul site AICI

©Miniprix România 2017 | miniprix.roVTEX_white_RGB