Returneaza rapid si simplu

Politica de retur simplificata permite utilizatorilor nostri sa efectueze o cerere de retur prin transmiterea formularului de retur intr-un mod facil din punct de vedere tehnic și operational.

Cum functioneaza?

Din Contul dumneavoastra de client, urmati pasii pe care ii descriem in continuare:

• in sectiunea „Returnari” accesati butonul „Adauga o cerere de retur”;
• selectati produsul/produsele eligibile pentru retur (pe care doriti sa le returnati);
• selectati cantitatea de produse returnate si motivul returului;
• completati detaliile de contact si adresa de ridicare a returului;
• selectati metoda de returnare a costului achitat pentru produsul comandat/produsele comandate, respectiv transfer bancar si introduceti un cont IBAN valid;
• apasati butonul „Trimite solicitarea”.

Pentru clarificare, prezentam in continuare pasii detaliati mai sus sub forma unor pictograme vizuale reprezentand etapele din cadrul noii proceduri de retur MINIPRIX:

CONT CLIENT - RETURNARI

alt text

ADAUGA O CERERE DE RETUR

alt text

FINALIZATI SOLICITAREA DE RETUR

alt text

In cazul in care doriti sa transmiteti un retur prin procedura standard, va rugam sa descarcati formularul de retur pe care il completati, AICI.

Indiferent de modalitatea aleasa impacheteaza produsele pe care doresti sa le returnezi, noteaza pe colet ID-ul comenzii si trimite-le catre MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresa Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov.

Pentru trimiterea returului veti fi contactat/a de catre curierul alocat de sistemul informatic. In e-mailul primit dupa plasarea cererii de retur regasiti numele firmei de curierat si numarul notei de transport alocata coletului de retur.

Va rugam solicitati curierului Nota de Transport ce insoteste coletul de retur pentru a putea urmari tranzitul acestuia.

Suma de 14 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.

Prevederile legale ale politicii de retur se aplica si in cazul returului simplificat si detaliat mai sus.

In orice caz, pe parcursul etapelor de procesare a returului pana la data la care ajunge inapoi in depozitul nostru si ulterior in cadrul operatiunilor interne de verificare a integritatii produsului/produselor returnate, va vom informa prin e-mail cu privire la statusul returului.

Ultima versiune: Martie 2024