miniPRIX.ro Abonare
Nu esti pe Facebook? Aboneaza-te cu adresa de email.

Nu doresc sa ma abonez. Inapoi la miniprix.ro.
[x] close

Ajutor

Contul meu

Avantajele crearii unui cont
Crearea unui cont iti ofera o serie de avantaje. Odata inregistrat, ai posibilitatea de a te abona la newsletter pentru a fi la curent cu ofertele si promotiile desfasurate in magazinele MINIPRIX si online pe www.miniprix.ro. Poti comanda mai usor, poti sa vizualizezi in sectiunea "Contul meu" istoricul comenzilor, stadiile de procesare ale comenzilor tale si poti consulta si pastra o lista de "Produse Favorite".
Cum creez un cont de client?
Pentru a crea un cont pe MINIPRIX acceseaza "Login cont".

Inregistraza-te completand toate campurile si da click pe "Inregistrare". Vei primi un email pe adresa mentionata la inregistrare cu instructiuni privind activarea contului.

Dupa activare te poti loga introducand adresa de e-mail si parola apoi click "Login".

In sectiunea “Date personale” putem adauga date de facturare si livrare, modifica adresa de e-mail sau parola.

Pentru a adauga o adresa de livrare/facturare click "Date facturare si livrare".

Pentru a introduce o adresa click "Adauga".

Selecteaza tipul de client : persoana fizica sau juridica, completeaza campurile obligatorii marcate cu * si click "Salveaza".
Cum folosesc Voucherul?
Poti vizuliza voucherele active in sectiunea "Contul meu" - "Vouchere".
Dupa ce ai adaugat in cosul de cumparaturi toate produsele pe care doresti sa le cumperi, ai posibilitatea de a selecta si voucherul/ele active pe care doresti sa il folosesti. Lista voucherelor active se afla in partea de jos a paginii cosului de cumparaturi.
Confidentialitatea datelor
MINIPRIX a depus notificarea prevăzută de Legea nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, urmând să fie înregistrată în registrul de evidentă a prelucrării datelor cu caracter personal al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal întrând sub incidenta prevederilor art.23 alin 4 din legea nr.677/2001.

Numărul de înregistrare al notificării din Registrul General al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: 0006682 din 20.03.2015.

Respectăm confidențialitatea datelor clienților și ne angajam să nu transmitem datele personale ale acestora către terți și să le folosim exclusiv în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) și pentru informări comerciale referitoare la magazinele noastre și brandul MINIPRIX.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice MINIPRIX are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dvs. sau o altă persoană. Scopul colectării datelor cu caracter personal este de a opera și livra comenzile efectuate de dvs.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și sa solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisa, datată și semnată prin postă pe adresa societarii noastre.
Produse favorite (wishlist)
Ai posibilitatea de a pastra in contul tau o lista cu produse preferate. Poti selecta un produs ca favorit in momentul in care il vizualizezi in detaliile produsului selectand masura si click pe pictograma cu inima. Poti accesa oricand lista produselor favorite, dand click pe pictograma din partea dreapta sus a paginii, cea de langa cosul de cumparaturi. Produsele din lista ta de preferinte pot fi oricand sterse, trimise catre o adresa de e-mail sau transformate in cos de cumparaturi.

Atentie! Verificati disponibilitatea produselor aflate in wishlist inainte de a plasa comanda.
Pretul produselor. Cand modificam preturile?
Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila. Ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii nu se va modifica dupa confirmarea acesteia prin email.

Produsele partenerilor MINIPRIX au preturile stabilite doar de catre colaboratori, acestia avand propriile politici de preturi, independente de MINIPRIX.

Preturile afisate pe site includ TVA.
Garantia produselor
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie sunt emise de catre MINIPRIX sau Parteneri.
Produsele partener
MINIPRIX are parteneriate cu mai multi producatori, in incercarea de a va pune la dispozitie un numar din ce in ce mai mare de produse.

Comanda

Cum comand?
Pasul 1
Navigheaza pe site si selecteaza produsele pe care doresti sa le cumperi.
Pentru a face acest lucru trebuie sa vizualizezi pagina de detalii a produsului dorit.

Alege marimea click pe "Adauga in cos".

Pasul 2
Poti continua cumparaturile click "Continua cumparaturile". Te poti intoarce oricand in cosul de cumparaturi click pe logo dreapta sus.
Dupa selectarea tuturor produselor pe care doresti sa le achizitionezi acceseaza butonul "Plaseaza comanda".
Inainte de verificarea comenzii te rugam sa selectezi adresa de facturare si livrare, modalitatea de plata apoi bifati ca sunteti de accord cu Termeni si conditii MINIPRIX. De asemenea in sectiunea Observatii puteti lasa un mesaj operatorilor.
Dupa selectarea datelor pentru a merge mai departe, acceseaza "Verificare comanda".

Pasul 3
Dupa verificarea datelor selectate click "Plaseaza comanda".
Comanda este plasata in momentul in care primiti urmatorul mesaj: "Felicitari! Comanda a fost Realizata cu succes! Data estimativa de livrare a comenzii va fi afisata in cel mai scurt timp in contul tau."
Informatii comanda
In contul dumneavoastra puteti urmari procesul in care se afla o comanda in sectiunea “Comenzile mele” pe intreaga perioada de la plasare pana la livrare.

Urmarire stadiu comanda:

Plasata - vei receptiona e-mailul de initiatlizare comanda;
Acceptata de operator - comanda ta a fost preluata in vederea pregatirii;
Verificata - comanda a fost finalizata in vederea livrarii. A fost expediat catre tine un e-mail de confirmare a comenzii in care poti vizualiza produsele ce urmeaza a fi livrate si statusul comenzii;
In curs de livrare - comanda a fost preluata de curier;
Livrata la client - comanda a fost livrata la adresa specificata.
Pot face modificari in comanda mea?
In functie de stadiul comenzii acesteia ii pot fi aduse modificari. Pentru informatii suplimentare contactati Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal).

Nu se pot aduce modificari comenzilor achitate cu cardul.
Pot cumula mai multe comenzi?
Ai posibilitatea sa cumulezi comanda in curs cu alte comenzi aflate in status Plasata, contactand Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal). Comenzile plasate cu voucher de discount / numeric sau achitate cu cardul, nu pot fi cumulate cu alte comenzi.
Cum anulez comanda?
Poti anula comanda din e-mail-ul de initializare comanda sau direct din contul tau atunci cand aceasta este in stadiul de plasata, dand click pe "anuleaza".
In cazul in care comanda este in stadiul de Acceptata de operator, anularea ei poate fi facuta doar contactand Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro.
Cum platesc?
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Plată se poate efectua:
- online cu cardul orice card Visa si MasterCard (plata unică);
- în 2-3 rate prin Card Avantaj (Credit Europe Bank);
- la livrare (numerar).

Ne rezervăm dreptul de a expedia comenzi, persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes sau a caror valoare este mai mare de 1000 lei, doar cu plata in avans prin Ordin de Plata.

Pentru comenzile efectuate online a căror livrare se va efectua în unul din magazinele noastre din București și Otopeni:

Plată se poate efectua:
- online cu cardul orice card Visa si MasterCard (plata unică);
- în 2-3 rate prin Card Avantaj (Credit Europe Bank).

Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni:

Plată se poate efectua:
- în 2 rate prin Card Avantaj (Credit Europe Bank);
- în 2 rate prin Bonus Card (Garanti Bank);
- numerar;
- tichete cadou: Ticket Cadou – Edenred; Tichet Cadou – Cadhoc; Cadou Pass – Sodexo;
- tichete sociale: Sodexo si Cheque Dejeuner.

Cat imi sunt pastrate produsele in cos?
Adaugarea articolelor in cosul de cumparaturi nu garanteaza si rezervarea lor. Acestea sunt rezervate doar dupa plasarea comenzii. Produsele sunt pastrate in cosul de cumparaturi maxim 3 h de la adaugare.

Pentru Perioadele promoționale (Online Shopping Party, Pink Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), produsele sunt pastrate in cosul de cumparaturi maxim 1 h de la adaugare.

Livrarea

Cum primesc comanda
Livrarea se poate face într-unul dintre magazinele noastre din București și Otopeni -exceptie magazinul 1 Mai- sau prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.

Pentru a urmari stadiul comenzii tale acceseaza site-ul partenerilor nostri, utilizand numarul de AWB din emailul de confirmare. ( ex.: AWB MNPxxxxxxxx01 - Cargus).

La livrarea comenzii trebuie sa verifici cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, te rugam sa il refuzi si sa contactezi in cel mai scurt timp posibil Departamentul Relatii Clientii, telefonic la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro.

O comanda livrata într-unul dintre magazinele MINIPRIX, va fi reținuta în vederea ridicării timp de 5 zile calendaristice, de la informarea clientului via e-mail, după care ne rezervăm dreptul de a expune spre vânzare produsele comandate.
In cat timp primesc comanda?
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier cat si pentru comenzile efectuate online a căror livrare se va efectua în unul din magazinele noastre din București și Otopeni:

Comanda ta va fi livrata in cel mai scurt timp posibil in medie 3 zile lucratoare pentru produsele MINIPRIX si 5 zile lucratoare pentru produsele partener, termenul maxim fiind de 15 zile lucratoare de la plasarea cu succes a acesteia.

Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni:

Imediat

Pentru Perioadele promoționale (Pink Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul miniprix.ro și se va face într-un interval de până la 7 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.
Nu am primit comanda inca
In cazul in care termenul de 15 zile lucratoare de la plasarea comenzii tale a fost depasit, iti stam la dipozitie pentru a iti oferi raspusuri vis a vis de statusul acesteia. Inainte de a ne contacta iti recomandam:

- sa te asiguri ca nu ai primit o avizare de la firma de curierat, intreband membrii familiei sau vecinii. Daca descoperi ca s-a facut deja o incercare de livrare, te rugam sa contactezi firma de curierat pentru a stabili detaliile unei noi livrari;

IMPORTANT: Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda ta va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul MINIPRIX.

- sa te logezi in contul tau si sa verifici inca o data daca adresa de livrare si datele de contact oferite pentru aceasta comanda sunt corecte;
- sa verifici daca exista un comunicat oficial MINIPRIX, pe blog sau Facebook, care sa vizeze aceste intarzieri de livrare;
-sa verifici daca ai fost informat ca poti ridica comanda din magazine.
Am primit un produs defect / in plus / in minus / colet deteriorat / marime gresita etc.
Iti multumim anticipat pentru onestinate. Daca ai constatat ca in coletul tau exista un produs pe care nu l-ai comandat si care nu figureaza pe factura, te rugam sa contactezi Departamentul Relatii Clientii la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro. Urmeaza sa trimitem un curier sa ridice produsul/e in plus.

Am primit un produs in minus

Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si iti stam la dispozitie pentru a le solutiona. Contacteaza-ne in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro iar noi vom face verificarile de rigoare si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp.
Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.

Am primit un produs cu defect

Inainte de expediere, produsele MINIPRIX trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect.
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro, sa ne comunici comanda si codul produsului care prezinta defect.
Transportul pentru returnarea produsului defect va fi suportat de catre noi.

Am primit un produs masura gresita

Ai primit o alta masura decat cea comandata de catre tine? Iti stam la dispozitie pentru a solutiona acesta situatie.
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro, sa ne comunici comanda si codul produsului.
Am primit o avizare de la curier. Cum procedez?
In cazul in care ai primit o avizare prin care esti anuntat ca s-a incerat livrarea coletului tau, trebuie sa contactezi firma de curierat pentru a stabili de comun acord o programare pentru urmatoarea incercare de livrare.
-Cargus (021.9330 - Bucuresti, 021.9282 - Provincie)
Care este programul de livrare al comenzilor?
Livrarea se face (de luni pana vineri) intre orele 9.00-17.00, daca in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate. Livrarea sambata se efectueaza doar in resedintele de judet, in limita timpului disponibil si este un serviciu optional (la cerere).
Cat costa transportul?
Incepand cu 01.09.2016 taxa de transport este de 9 Lei

Returnare

Cum returnez?
Ai la dispozitie urmatoarele modalitati de returnare a produselor:

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

1.Te autentifici in Contul tau cu user si parola;
2.Acceseaza Cereri retur;
3.Creezi o Cerere de retur;
4.Selectezi comanda din care doresti sa returnezi produsul/produsele;
5.Selectezi modalitatea de restituire a contravalorii achitate;
6.Selectezi cantitatea produselor returnate;
7.Creezi cererea -> Creare cerere;
8.Printezi eticheta de retur, generata automat la plasarea cererii, care contine un cod de bare de identificare si formularul de retragere (http://bit.ly/1T0Iojy) generat în contul dvs. la plasarea cererii de retur exclusiv pentru comenzile returnate integral;

Pentru comenzile returnate integral (de ex: toate produsele din comandă):

1.Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le returnezi intr-un singur colet;
2.Introdu in colet formularul de retragere (http://bit.ly/1T0Iojy) generat în contul dvs. la plasarea cererii de retur;
3.Ataseaza pe exteriorul coletului, eticheta de retur generata la plasarea cererii;
4.Contacteaza Cargus (021.9330 - Bucuresti, 021.9282 - Provincie) in vederea trimiterii colectul tau catre:
„MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresa Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov"

Pentru comenzile returnate parţial (de ex: unul sau mai multe produse din comandă):

1.Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le returnezi intr-un singur colet;
2.Ataseaza pe exteriorul coletului, eticheta de retur generata la plasarea cererii;
3.Contacteaza Cargus (021.9330 - Bucuresti, 021.9282 - Provincie) in vederea trimiterii colectul tau catre:
„MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresa Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov"

In cazul in care ai optat sa returnezi produsele prin intermediul unui alt serviciu de curierat decat cele agreate (alte firme de curierat sau Posta Romana), cheltuielile aferente transportului, vor fi suportate de catre tine.

De asemenea, este foarte important sa te asiguri ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Din pacate, coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, VOR FI REFUZATE.

De asemenea puteți returna Bunurile în unul din magazinele noastre din București și Otopeni, exceptie comenzile achitate online cu Card si livrate prin curier, unde trebuie sa prezinti operatorului nostru urmatoarele:

1.Produsele;
2.ID-ul Comenzii;
3.Factura Fiscală;
4.Chitanța;
5.Actul de identitate al persoanei pe numele careia a fost eliberata factura de marfa. In cazul in care returul este efectuat de catre o alta persoana decat cea pe numele careia a fost emisa factura (ruda, prieten) sunt necesare pe langa cele mentionate mai sus și Actul de identitate al persoanei care efectuează returul.

Atentie! Comenzile efectuate pe site-ul miniprix.ro, achitate online si livrate prin curier pot fi returnate exclusiv prin intermediul firmelor de curierat.

Pentru comenzile efectuate online a căror livrare se va efectua în unul din magazinele noastre din București și Otopeni:

Pentru cumpărăturile efectuate pe site-ul miniprix.ro și ridicate din magazinele MINIPRIX este obligatoriu să aveți la dvs:

1.Produsele;
2.ID-ul Comenzii;
3.Bonul Fiscal;
4.Actul de identitate al persoanei pe numele careia a fost eliberata factura de marfa. In cazul in care returul este efectuat de catre o alta persoana decat cea pe numele careia a fost emisa factura (ruda, prieten) sunt necesare pe langa cele mentionate mai sus și Actul de identitate al persoanei care efectuează returul.

Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni:

1.Produsele;
2.Bonul Fiscal;
3.Chitanta Tranzactie POS ( doar pentru platile efectuate cu Card Avantaj sau Bonus Card);
4.Actul de identitate al persoanei pe numele careia a fost eliberata factura de marfa. In cazul in care returul este efectuat de catre o alta persoana decat cea pe numele careia a fost emisa factura (ruda, prieten) sunt necesare pe langa cele mentionate mai sus și Actul de identitate al persoanei care efectuează returul.
Cat timp am la dispozitie pentru retur?
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragere și returnarea produselor.
Pentru cumpărăturile online cu livrare intr-unul din magazinele noastre din București și Otopeni:

Începând cu data de 18.04.2016, puteți returna produsele pe care le-ați achiziționat online cu ridicare din magazinele noastre din București și Otopeni în maxim 14 de zile calendaristice de la efectuarea achiziției, exclusiv în magazin.

Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni:

Ai la dispozitie 30 zile calendaristice de la dată achiziționării produselor pentru returnarea produsele în același magazin în care ați făcut cumpărăturile.


Cum anunt intentia de a returna
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

a) printr-un mesaj în care să vă exprimați decizia de returnare pe care să ni-l trimiteți via e-mail pe suport@miniprix.ro sau telefonic la 0377.100.117 (linie telefonica cu tarif normal);
b) intr-unul din magazinele noastre din București și Otopeni.

Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni cât și pentru Comenzile efectuate online a căror livrare se va efectua în unul din magazinele noastre din București și Otopeni:

c) direct in magazinul de unde le-ati achizitionat.
Cum primesc banii?
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

În cazul returnarii produselor, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat și înapoiat produsele vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs.in functie de optiunea aleasa astfel:

a. Numerar în magazinele MINIPRIX din București și Otopeni;

• Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni cât și pentru Comenzile efectuate online a căror plata s-a efectuat numerar la livrare.

b. Transfer bancar în termen maxim de 10 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat;

• Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier achitate numerar la livrare sau online. In acest caz este obligatoriu să menționati numărul codului IBAN și numele titularului de cont;

• Pentru cumpărăturile online cu livrare în unul din magazinele noastre din București și Otopeni. In acest caz este obligatoriu să completati formularul de retur cu datele titularului cardului cu care s-au făcut cumparaturile, pus la dispozitie de casier. In vederea procesarii rapide a returului, produsele achizitionate, trebuie sa fie insotite de etichetele cu care le-ati cumparat;

• Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni, achitate cu Card Avantaj (Credit Europe Bank), Bonus Card (Garanti Bank). In acest caz este obligatoriu să completati formularul de retur cu datele titularului cardului cu care s-au făcut cumparaturile, pus la dispozitie de casier. In vederea procesarii rapide a returului, produsele achizitionate, trebuie sa fie insotite de etichetele cu care le-ati cumparat.

c. Mandat postal, fără niciun cost suplimentar din partea clientului.
In cat timp primesc contravaloarea returului?
a. Numerar - Imediat;
b. Transfer - maxim de 10 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat;
c. Mandat postal - in medie 3 zile lucratoare de la depunere.
Returul meu a ajuns la miniPRIX?
Vom confirma primirirea returului tau prin intermediul unui email care va contine toate produsele receptionate la primirea coletului. De asemenea, poti verifica statusul returului trimis, in contul tau, in sectiunea retururi. Daca returul plasat de catre tine are status "receptionat", acesta a ajuns la sediul MINIPRIX si urmeaza sa primesti contravaloarea produselor.
Returul meu a fost confirmat partial
In cazul in care constati ca exista diferente intre produsele confirmate in emailul pe care l-ai primit de la MINIPRIX si produsele trimise efectiv in coletul de retur, te rugam sa ne contactezi in maxim 48 de ore la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro.

Din pacate, reclamatiile ulterioare termenului de 48 de ore de la primirea confirmarii returului, nu vor fi luate in considerare.
Pot sa returnez dintr-o comanda pentru care am folosit voucher valoric/discount?
Produsele provenite din comenzi pentru care au fost folosite vouchere valorice obtinute in urma efecturarii unui retur, pot fi returnate.
Am primit incorect contravaloarea produsului returnat? Ce pot face?
Daca suma primita in urma returului efectuat nu este corecta te rugam sa te adresezi in cel mai scurt timp Departamentului Relatii Clientii la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro,. Vom reveni cu un raspuns in maxim 15 zile calendaristice de la inregistrarea sesizarii tale.

De ce nu am primit contravaloarea returului?
In cazul in care nu ai primit contravaloarea produselor in termen de maxim 10 zile calendaristice de la primirea confirmarii de retur, iti stam la dipozitie pentru a-ti oferi raspusuri vis a vis de statusul acestuia. Inainte de a ne contacta iti recomandam:

-sa te logezi in contul tau si sa verifici inca o data daca datele completate de catre tine pentru efectuarea platii sunt corecte(cont bancar, titular cont);
-sa verifici daca exista un comunicat oficial MINIPRIX, pe blog sau Facebook, care sa vizeze aceste intarzieri de plata;
IMPORTANT: Nu suntem responsabili pentru intarzierile datorate informatiilor de plata incomplete/incorecte oferite de catre clienti.
Pot schimba un produs/o masura cu altul/alta?
Din motive operationale, nu putem schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alta masura pentru un anumit articol, trebuie sa plasezi o noua comanda.
PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE CATRE TINE IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITATA INTEGRAL LA LIVRARE.
Pot modifica o cerere de retur?
In cazul in care doresti sa adaugi/stergi un produs, adaugare date de plata va trebui sa contactezi Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro.
Cat costa transportul returului?
Incepand cu 01.09.2016 poti beneficia de tarif PREFERENTIAL de 9 Lei daca expediezi coletul prin intermediul firmei de curierat partenere Cargus. Suma de 9 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.
Am uitat sa pun un produs in colet. Cum procedez?
Pregatesti un nou colet si anunti Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) sau via email la adresa suport@miniprix.ro.

Contact

Ne poti contacta la:

adresa:

suport@miniprix.ro

numarul de telefon:

0377100117 (linie telefonica cu tarif normal)

Promotii si concursuri

Discounturi
In perioada unei campanii de reducere, DISCOUNTURILE NU SE CUMULEAZA, se va aplica discountul cu valoarea cea mai mare.
Stabilim regulamentele promotiilor si concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate in intervalul de timp, in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.