miniPRIX.ro Abonare
Nu esti pe Facebook? Aboneaza-te cu adresa de email.

Nu doresc sa ma abonez. Inapoi la miniprix.ro.
[x] close

Livrare-Returnare/Retragere

6. Livrarea

 

Livrarea se poate face într-unul dintre magazinele noastre din București și Otopeni (vezi Secțiunea “Despre noi – Magazine”) sau prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.

 

Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.

 

Pentru livrarea prin curier rapid, incepand cu 01.09.2016 tariful este de 9 Lei, TVA inclus. Livrarea se face numai pe teritoriul României, între orele 9.00-17.00, de Luni până Vineri, în maxim 15 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresă specificată. Pentru situațiile în care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.

 

Dacă nu livram produsele în termenul stabilit, aveți dreptul la rezoluţiunea contractului. În acest caz, vă vom rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului în decurs de cel mult 7 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condiția ca decizia dvs. să ne parvină înainte de livrarea efectivă a produselor comandate.

 

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

 

Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului. O comanda livrata într-unul dintre magazinele MINIPRIX prin serviciul 'Click & Colect', va fi reținuta în vederea ridicării timp de 5 zile calendaristice, de la informarea clientului via e-mail, după care ne rezervăm dreptul de a expune spre vânzare produsele comandate.

 

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de miniprix.ro.

 

În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 15 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială.

 

Pentru conturile de client cu un numar repetat de colete refuzate si in lipsa unor date de contact valide (numar de telefon/adresa de email/adresa de livrare), ne rezervam dreptul de a nu mai onora comenzile inregistrate.

 

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

 

După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

 

Ne rezervăm dreptul de a expedia comenzi, persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes sau a caror valoare este mai mare de 1000 lei, doar cu plata in avans prin Ordin de Plata.

 

Pentru Perioadele promoționale (Pink Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul miniprix.ro și se va face într-un interval de până la 7 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.

 

 

7. DREPTUL DE RETRAGERE

 

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

 

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

 

Vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3), art. 14 alin. (2) si art. 14 (3) din OUG nr.34/2014, adică să achitați:

- costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;

- costurile directe legate de returnarea produselor;

- sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

 

Pentru comenzile efectuate online a căror livrare se va efectua în unul din magazinele noastre din București și Otopeni:

 

În cazul utilizării dreptului de retragere, sunteți obligat să returnați produsele în același magazine în care ați făcut cumpărăturile fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la dată achiziționării produselor.

 

Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni:

 

În cazul utilizării dreptului de retragere, sunteți obligat să returnați produsele în același magazine în care ați făcut cumpărăturile fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 30 zile calendaristice de la dată achiziționării produselor.

 

 

8. RETUR

 

IMPORTANT! Începând cu data de 1 Octombrie 2014 opțiunea de restituire a contravalorii achitate prin modalitatea "Voucher de compensare" a devenit inactivă. Voucherele generate au valabilitate de 24 de luni de la data emiterii.

 

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte).

 

NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):

- Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;

- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

- Alimentele achiziționate;

- Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;

- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);

- Produse de îngrijire personală: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima și igiena dentara;

- Lenjerie intima: de orice fel;

- Produse din categoria Jucării (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unică folosintă), petshop (de ex: coșuri, jucării, accesorii);

- Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

- Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

- Înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

- Ziare, periodice şi reviste;

- Imprimante sau multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;

- Echipamente cu licențe OEM activate (licențe preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

- Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce împiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;

- Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele de bucătărie care au fost folosite, mașinile de călcat care prezintă urme de utilizare (zgârieturi pe talpă, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

 

NOTǍ: Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.

 

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 

Pentru a se evită neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abateri repetate săvârșite de client (de ex: produse ce nu aparținMINIPRIX, produse cu termen de returnare depăşit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.

 

Din motive operaționale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o altă măsura pentru un anumit articol, trebuie să se plaseze o nouă comandă.

 

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

 

Cumpărătorul este obligat să notifice MINIPRIX intenția de a returna conform termenului stipulate în Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre următoarele variante:

a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere în contul de client;

 

b) prin completarea formularul de retragere generat în contul dvs. la plasarea cererii de retur exclusiv pentru comenzile returnate integral;

 

c) printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pesuport@miniprix.ro sau telefonic la 0377.100.117 (linie telefonica cu tarif normal).

 

Pentru comenzile returnate integral (de ex: toate produsele din comandă):  incepand cu 01.09.2016 pentru a beneficia de tariful PREFERENTIAL de 9 Lei, Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele, ambalate corespunzător, prin intermediul firmei de curierat Cargus, atașând coletului eticheta de retur şi formularul de retragere  generate în contul dvs. la plasarea cererii de retur. Suma de 9 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur. Pentru trimiterea coletului este necesar sa contactati firma de curierat Cargus la numerele 0219330 pentru Bucuresti sau 0219282 pentru Provincie.

 

Pentru comenzile returnate parţial (de ex: unul sau mai multe produse din comandă): incepand cu 01.09.2016 pentru a beneficia de tariful PREFERENTIAL de 9 Lei, Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele, ambalate corespunzător, prin intermediul firmei de curierat Cargus, atașând coletului doar eticheta de retur generată în contul sau. Suma de 9 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur. Pentru trimiterea coletului este necesar sa contactati firma de curierat Cargus la numerele 0219330 pentru Bucuresti sau 0219282 pentru Provincie.

 

Formularele completate după expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

 

În cazul în care Cumpărătorul optează să returneze produsele prin intermediul altor servicii de curierat decât cele agreate (alte firme de curierat sau Posta Română) va suporta cheltuielile aferente transportului.

 

Nu acceptăm colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.

 

Toate coletele conținând produse returnate se vor trimite către: „MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresă Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov".

 

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

 

De asemenea puteți returna Bunurile în unul din magazinele noastre din București și Otopeni, exceptie comenzile achitate online cu Card si livrate prin curier.

 

Atentie! Comenzile efectuate pe site-ul miniprix.ro, achitate online si livrate prin curier pot fi returnate exclusiv prin intermediul firmelor de curierat.

 

Pentru a accepta returul în magazine MINIPRIX pentru cumpărăturile efectuate pe site-ul miniprix.ro și livrate prin curier -exceptie comenzile achitate online cu Card si livrate prin curier- este obligatoriu să aveți la dvs. Produsele, ID-ul Comenzii, Factura Fiscală, Chitanța și CI al persoanei pe numele careia a fost emisă factura. În cazul în care returul este efectuat de către o altă persoană decât cea pe numele căreia a fost emisă factura (rudă, prieten) sunt necesare următoarele: Produsele, ID-ul Comenzii, Factura Fiscală, Chitanța, copie CI al persoanei pe numele căreia a fost emisă factura și CI persoană care efectuează returul.

 

În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs., fără întârziere nejustificată in functie de optiunea dumneavoastra astfel:

 

a.      Numerar în magazinele MINIPRIX din București și Otopeni;

 

        - Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni cât și pentru Comenzile efectuate online a căror plata s-a efectuat numerar la livrare.

 

b.      Transfer bancar în termen maxim de 10 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat.

 

        - Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier achitate numerar la livrare sau online. In acest caz este obligatoriu să menționati numărul codului IBAN și numele titularului de cont;

        - Pentru cumpărăturile online cu livrare în unul din magazinele noastre din București și Otopeni. In acest caz este obligatoriu să completati formularul de retur cu datele titularului cardului cu care s-au făcut cumparaturile, pus la dispozitie de casier. In vederea procesarii rapide  a returului,  produsele achizitionate, trebuie sa fie insotite de etichetele cu care le-ati cumparat.

        - Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni, achitate cu Card Avantaj (Credit Europe Bank), Bonus Card (Garanti Bank). In acest caz este obligatoriu să completati formularul de retur cu datele titularului cardului cu care s-au făcut cumparaturile, pus la dispozitie de casier. In vederea procesarii rapide  a returului,  produsele achizitionate, trebuie sa fie insotite de etichetele cu care le-ati cumparat.

 

c.       Mandat postal, fără niciun cost suplimentar din partea clientului.

 

Pentru comenzile efectuate online a căror livrare se va efectua în unul din magazinele noastre din București și Otopeni:

 

Începând cu data de 18.04.2016, puteți returna produsele pe care le-ați achiziționat online cu ridicare din magazinele noastre din București și Otopeni în maxim 14 de zile calendaristice de la efectuarea achiziției, exclusiv în magazin.

 

Pentru cumpărăturile efectuate pe site-ul miniprix.ro și ridicate din magazinele MINIPRIX este obligatoriu să aveți la dvs. Produsele, ID-ul Comenzii, Bonul Fiscal și CI al cumparatorului. În cazul în care returul este efectuat de către o altă persoană decât cea pe numele căreia a fost emisă factura (rudă, prieten) sunt necesare următoarele: Produsele, ID-ul Comenzii, Bonul Fiscal, copie CI al persoanei pe numele căreia a fost emisă factura și CI persoană care efectuează returul.

 

Pentru cumpărăturile efectuate în magazinele noastre din București și Otopeni:

 

Produsele achiziționate din magazine pot fi returnate doar în sediul magazinului MINIPRIX din care le-ați achiziționat în maxim 30 de zile calendaristice de la efectuarea achiziției.

 

Pentru cumpărăturile efectuate din magazinele MINIPRIX este obligatoriu să aveți la dvs. Produsele, Bonul Fiscal, Chitanta Tranzactie POS ( doar pentru platile efectuate cu Card Avantaj sau Bonus Card) și CI al cumparatorului. În cazul în care returul este efectuat de către o altă persoană decât cea pe numele căreia a fost emisă factura (rudă, prieten) sunt necesare următoarele: Produsele, Bonul Fiscal, Chitanta Tranzactie POS ( doar pentru platile efectuate cu Card Avantaj sau Bonus Card), copie CI al cumparatorului și CI persoană care efectuează returul.

 

Dacă nu dețineți documentele originale ale vânzării, returul nu se accepta.