Intrebari frecvente

1.Produsele sunt livrate numai pe teritoriul Romaniei?

Nu. Asiguram servicii de livrare a produselor comandate prin intermediul site-ului in urmatoarele tari: Austria, Italia si Marea Britanie. Pentru mai multe informatii va rugam sa cititi art. 8.7 din cadrul documentului Termeni si Conditii impreuna cu Politica de retur si Politica de garantie existente pe site.

2.In ce conditii se pot redirectiona coletele?

MINIPRIX nu isi asuma costul redirectionarii unui colet pentru o adresa completata gresit la plasarea comenzii. Redirectionarea, implica un cost suplimentar de transport care se achita curierului in momentul livrarii. Pentru redirectionare este necesar sa contactezi Departamentul Relatii Clienti MINIPRIX.

3.Cum returnez?

Doresti sa returnezi? Nimic mai simplu!

Pentru realizarea returului unei comenzi online cu livrare prin curier ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Nu uita sa atasezi coletului formularul de retur si produsele pe care doresti sa le returnezi. Banii iti vor fi rambursati in termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat.

Incepand cu 09 Aprilie 2018 produsele achizitionate online pot fi returnate doar prin intermediul firmei de curierat partenera Cargus.

Incepand cu 01 Septembrie 2018 atat valoarea taxei de transport cat si cea de retur este de 12 lei (TVA inclus). Pentru a beneficia de taxa de 12 lei, poti returna produsele prin intermediul firmei de curierat partenera Cargus.

Costul taxelor de transport (TVA inclus) cat si cea de retur catre si din Austria, Italia si/sau Marea Britanie, este de 50 de lei.

Completeaza formularul de retur disponibil AICI, impacheteaza produsele pe care doresti sa le returnezi, noteaza pe colet ID-ul comenzii si trimite-le catre MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresa Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov.

Pentru trimiterea coletului poti sa contactezi firma de curierat Urgent Cargus la numerele 0219330 pentru Bucuresti sau 0219282 pentru Provincie.

Va rugam solicitati curierului Nota de Transport ce insoteste coletul de retur pentru a putea urmari tranzitul acestuia.

Suma de 12 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.

Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

In cazul in care optezi sa returnezi produsele prin intermediul altor servicii de curierat decat cele agreate vei suporta integral cheltuielile aferente transportului iar coletele trebuie sa fie livrate cu destinatia finala MINIPRIX.

Nu acceptam colete retur cu plata la destinatar.

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unui retur este suportata de catre expeditor.

4.Cum accesez istoricul comenzilor plasate pe vechiul miniprix.ro?

Logheaza-te, intra in contul tau & click pe "comenzi pana la data de 6 noiembrie".

5.Cat timp sunt rezervate produsele in cosul de cumparaturi?

Produsele nu se mai pot rezerva in cosul de cumparaturi.

6.Cat timp sunt retinute in magazin comenzile plasate online, cu ridicare din magazin?

O comanda livrata într-unul dintre magazinele MINIPRIX, va fi retinuta în vederea ridicarii timp de 5 zile calendaristice, de la informarea clientului via e-mail, dupa care ne rezervam dreptul de a anula comanda.

Incepand cu 09 Aprilie 2018 comenzile plasate online pot fi livrate doar prin intermediul firmelor de curierat.

7.Activitatea MINIPRIX este conforma cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR)?

Da. MINIPRIX garanteaza activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal care sunt realizate in conformitate, cu Regulamentul (CE) 2016/679 privind protectia generala a datelor personale ("GDPR"), cu alte acte si regulamente aplicabile ale Uniunii Europene si cu actele normative aplicabile in domeniul protectiei si prelucrarii datelor personale la nivel national.

8.Cum ne conformam cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR)?

Am inclus in activitatea noastra principiile de prelucrare a datelor personale care va apartin si pe care le primim de la dumneavoastra prin accesarea website-ului, cu respectarea prevederilor Regulamentului General privind Protectia Datelor. Am incheiat acorduri de prelucrare a datelor personale cu funizorii cu care colaboram si catre care transmitem datele dumneavoastra pentru a realiza activitatile care se afla in relatie directa cu clientul nostru (ex: companii de curierat, procesatorul de plati online, furnizorul platformei de telefonie) si implementam o serie de masuri tehnice si organizatorice materializate prin proceduri si procese de lucru, pentru a garanta siguranta activitatilor de prelucrare a datelor dumneavoastra personale. Nu in ultimul rand, am desemnat la nivelul companiei un Responsabil privind protectia datelor.

9.Cum pot transmite o solicitare sau adresa o intrebare despre cum prelucreaza MINIPRIX datele mele personale?

Puteti sa contactati Responsabilul privind protectia datelor desemnat la nivelul Companiei sau ne puteti contacta folosind mijloacele de comunicare existente in cadrul Politicii de confidentialitate de pe site.

10.In cat timp voi primi un raspuns la solicitarea privind datele cu caracter personal?

Responsabilul cu protectia datelor sau Departamentul de Relatii cu Clientii vor face tot posibilul pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra in termenul de o luna prevazut de GDPR de la data primirii solicitarii. In functie de complexitatea solicitarii, putem extinde termenul de raspuns cu inca o luna de zile de la data primirii solicitarii, conform Regulamentului General privind Protectia Datelor.

11.Cum si in cat timp primesc contravaloarea returului?

Contravaloarea marfurilor returnate se va achita in termen de 14 zile calendaristice numai prin transfer bancar. Pentru fiecare comanda poti beneficia de un singur retur cu tariful mai sus mentionat.

12.Unde pot sa gasesc factura aferenta produsului/produselor comandate prin intermediul website-ului MINIPRIX?

MINIPRIX nu mai printeaza in format hartie factura aferenta comenzii plasate, incepand cu data de 01.10.2019, asadar aceasta nu va mai fi plasata in coletul livrat. Ne dorim sa ne continuam activitatea avand un impact pozitiv asupra mediului inconjurator (diminuam numarul de hartii printate si de cartuse chimice utilizate in acest scop) si sa apelam la mediul digital care ne permite sa emitem factura in format electronic.

Astfel, factura va fi pusa la dispozitia dumneavoastra in format electronic si o puteti vizualiza in contul de client in sectiunea "Comenzile mele" - "Vezi detaliile comenzii" - "Vizualizati Factura" sau prin accesarea link-ului existent in email-ul automat transmis la momentul generarii facturii comenzii. Mesajul se trimite pe adresa dumneavoastra de email folosita la plasarea comenzii.

13.MINIPRIX retine datele cardului meu, in urma efectuarii unei plati online?

In completarea art. 7 din Politica de Confidentialitate a MINIPRIX, ulterior realizarii unei plati utilizand cardul bancar, dupa prima tranzactie, datele cardului dumneavoastra nu sunt retinute de MINIPRIX, insa unele date sunt retinute de platforma de e-commerce pe care WEBSITE-ul Companiei este dezvoltat, respectiv de catre Compania VTEX ECOMMERCE PLATFORM LIMITED (denumita in continuare „VTEX”). Astfel, VTEX retine partial datele cardului dupa efectuarea unei plati online pe WEBSITE-ul MINIPRIX, aceasta fiind o masura de securitate a platformei de e-commerce, o noua tranzactie automata (realizata de o alta persoana care poate avea acces la contul dumneavoastra) fiind imposibila, interventia dumneavoastra (a detinatorului cardului) fiind solicitata in mod obligatoriu pentru fiecare tranzactie in parte. Datele salvate sunt ultimele patru cifre ale cardului, brandul cardului, fara codul CVV. MINIPRIX nu are acces la aceste date, iar VTEX salveaza datele intr-un mod criptat si sunt vizibile numai de catre dumneavoastra. Pentru mai multe detalii, accesati Politica de confidentialtate (articolul 7) si Termeni si Conditii (articolul 8.3.5.).

14.In cat timp este solutionata de MINIPRIX o sesizare sau o reclamatie adresata Companiei?

Termenul in care MINIPRIX va raspunde sesizarii sau reclamatiei dumneavoastra este de 15 zile calendaristice de la data primirii solicitarii de catre Companie. In masura in care complexitatea cazului necesita un timp suplimentar de solutionare, vom agrea cu dumneavoastra un termen care nu va depasi 30 de zile calendaristice.

Pentru informatii suplimentare contactati Departamentul Relatii Clienti la numarul de telefon 0377.100.117 (numar de telefon cu tarif normal), prin intermediul aplicatiei WhatsApp la numarul de telefon 0737.422.817 sau prin email la suport@miniprix.ro (vezi programul de lucru in pagina Despre Noi - Contact).

©Miniprix România 2019 | miniprix.roVTEX_white_RGB