Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile de pe acest site, pentru a oferi acces la paginile din cadrul retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe site-ul nostru.

De asemenea, oferim partenerilor nostri din social media, analiza si publicitate, informatii despre utilizarea site-ului.

Ca sa afli detalii despre politica de utilizare a cookie-urilor, inclusiv modul in care fisierele cookie pot fi dezactivate dupa acordarea consimtamantului tau pentru folosirea lor, citeste Politica de Cookies

X

Intrebari frecvente

1.Cum returnez?

Doresti sa returnezi? Nimic mai simplu!

Pentru realizarea returului unei comenzi online cu livrare prin curier ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Nu uita sa atasezi coletului formularul de retur si produsele pe care doresti sa le returnezi. Banii iti vor fi rambursati in termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat.

Incepand cu 09 Aprilie 2018 produsele achizitionate online pot fi returnate doar prin intermediul firmelor de curierat.

Pentru a beneficia de tariful preferential de 9 lei, poti returna produsele doar prin intermediul firmelor de curierat partenere: Urgent Cargus si Optim Curier.

Completeaza formularul de retur disponibil AICI, impacheteaza produsele pe care doresti sa le returnezi, noteaza pe colet ID-ul comenzii si trimite-le catre MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresa Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov.

Pentru trimiterea coletului poti sa contactezi firma de curierat Urgent Cargus la numerele 0219330 pentru Bucuresti sau 0219282 pentru Provincie sau Optim Curier la numarul de telefon 0219158.

Va rugam solicitati curierului Nota de Transport ce insoteste coletul de retur pentru a putea urmari tranzitul acestuia.

Suma de 9 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.

Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

In cazul in care optezi sa returnezi produsele prin intermediul altor servicii de curierat decat cele agreate vei suporta integral cheltuielile aferente transportului iar coletele trebuie sa fie livrate cu destinatia finala MINIPRIX.

Nu acceptam colete retur cu plata la destinatar.

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unui retur este suportata de catre expeditor.

2.Cum accesez istoricul comenzilor plasate pe vechiul miniprix.ro?

Logheaza-te, intra in contul tau & click pe "comenzi pana la data de 6 noiembrie".

3.Cat timp sunt rezervate produsele in cosul de cumparaturi?

Produsele nu se mai pot rezerva in cosul de cumparaturi.

4.Cat timp sunt retinute in magazin comenzile plasate online, cu ridicare din magazin?

O comanda livrata într-unul dintre magazinele MINIPRIX, va fi retinuta în vederea ridicarii timp de 5 zile calendaristice, de la informarea clientului via e-mail, dupa care ne rezervam dreptul de a anula comanda.

Incepand cu 09 Aprilie 2018 comenzile plasate online pot fi livrate doar prin intermediul firmelor de curierat.

Pentru informatii suplimentare contactati Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) de luni pana vineri de la 08:00-18:30 si sambata de la 09:00-13:00.

©Miniprix România 2017 | miniprix.roVTEX_white_RGB