Intrebari frecvente

 

1.Cum returnez?

 

Doresti sa returnezi? Nimic mai simplu!

 

Pentru realizarea returului unei comenzi online cu livrare prin curier ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Nu uita sa atasezi coletului formularul de retur si produsele pe care doresti sa le returnezi. Banii iti vor fi rambursati in termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat.

 

Ai doua modalitati de a returna produsele:

 

In unul din magazinele noastre din Bucuresti si Otopeni (exceptie facand comenzile achitate online)

 

Ai nevoie de Produse, ID-ul Comenzii, Factura Fiscala, Chitanta si CI al persoanei pe numele careia a fost emisa factura.

Contravaloarea returului o vei primi numerar.

 

Prin intermediul firmei de curierat partenere: Cargus

 

Completeaza formularul de retur disponibil AICI, impacheteaza produsele pe care doresti sa le returnezi, noteaza pe colet ID-ul comenzii si trimite-le catre MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresa Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov.

 

Pentru trimiterea coletului este necesar sa contactezi firma de curierat Cargus (tarif preferential de retur 9 lei) la numerele 0219330 pentru Bucuresti sau 0219282 pentru Provincie.

 

Suma de 9 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.

 

Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

 

In cazul in care optezi sa returnezi produsele prin intermediul altor servicii de curierat decat cele agreate (alte firme de curierat sau Posta Romana) vei suporta cheltuielile aferente transportului.

 

Nu acceptam colete retur cu plata la destinatar.

 

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unui retur este suportata de catre expeditor.

 

2.Cum accesez istoricul comenzilor plasate pe vechiul miniprix.ro?

 

Logheaza-te, intra in contul tau & click pe "comenzi pana la data de 6 noiembrie".

 

3.Cat timp sunt rezervate produsele in cosul de cumparaturi?

 

Produsele nu se mai pot rezerva in cosul de cumparaturi.

 

 

Pentru informatii suplimentare contactati Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) de luni pana vineri de la 08:00-18:30 si sambata de la 09:00-13:00.

©Miniprix România 2017 | miniprix.roVTEX_white_RGB