Intrebari frecvente

1.Cum returnez?

Doresti sa returnezi? Nimic mai simplu!

Pentru realizarea returului unei comenzi online cu livrare prin curier ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Nu uita sa atasezi coletului formularul de retur si produsele pe care doresti sa le returnezi. Banii iti vor fi rambursati in termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat.

Incepand cu 09 Aprilie 2018 produsele achizitionate online pot fi returnate doar prin intermediul firmelor de curierat.

Pentru a beneficia de tariful preferential de 9 lei, poti returna produsele doar prin intermediul firmelor de curierat partenere: Urgent Cargus si Optim Curier.

Completeaza formularul de retur disponibil AICI, impacheteaza produsele pe care doresti sa le returnezi, noteaza pe colet ID-ul comenzii si trimite-le catre MINIPRIX - Departament RETURURI, la adresa Calea Bucurestilor nr 289, Otopeni, Ilfov.

Pentru trimiterea coletului poti sa contactezi firma de curierat Urgent Cargus la numerele 0219330 pentru Bucuresti sau 0219282 pentru Provincie sau Optim Curier la numarul de telefon 0219158.

Va rugam solicitati curierului Nota de Transport ce insoteste coletul de retur pentru a putea urmari tranzitul acestuia.

Suma de 9 Lei se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.

Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

In cazul in care optezi sa returnezi produsele prin intermediul altor servicii de curierat decat cele agreate vei suporta integral cheltuielile aferente transportului iar coletele trebuie sa fie livrate cu destinatia finala MINIPRIX.

Nu acceptam colete retur cu plata la destinatar.

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unui retur este suportata de catre expeditor.

2.Cum accesez istoricul comenzilor plasate pe vechiul miniprix.ro?

Logheaza-te, intra in contul tau & click pe "comenzi pana la data de 6 noiembrie".

3.Cat timp sunt rezervate produsele in cosul de cumparaturi?

Produsele nu se mai pot rezerva in cosul de cumparaturi.

4.Cat timp sunt retinute in magazin comenzile plasate online, cu ridicare din magazin?

O comanda livrata într-unul dintre magazinele MINIPRIX, va fi retinuta în vederea ridicarii timp de 5 zile calendaristice, de la informarea clientului via e-mail, dupa care ne rezervam dreptul de a anula comanda.

Incepand cu 09 Aprilie 2018 comenzile plasate online pot fi livrate doar prin intermediul firmelor de curierat.

5.Activitatea MINIPRIX este conforma cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR)?

Da. MINIPRIX garanteaza activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal care sunt realizate in conformitate, cu Regulamentul (CE) 2016/679 privind protectia generala a datelor personale ("GDPR"), cu alte acte si regulamente aplicabile ale Uniunii Europene si cu actele normative aplicabile in domeniul protectiei si prelucrarii datelor personale la nivel national.

6.Cum ne conformam cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR)?

Suntem intr-un proces amplu de conformare a activitatii, respectiv a procedurilor si proceselor interne ale Companiei cu prevederile Regulamentului. Pana in momentul de fata, am modificat Termenii si Conditiile MINIPRIX fiind astfel pregatiti sa informam transparent si complet clientii despre activitatile de prelucrare a datelor personale ale acestora in cadrul Companiei si despre cum respectam drepturile si libertatile dumneavoastra. Suntem in plin proces de incheiere a Acordurilor de prelucrare a datelor personale cu toti funizorii cu care colaboram si catre care transmitem datele dumneavoastra pentru a realiza activitatea Companiei in relatie cu clientul nostru (ex: companii de curierat, procesatorul de plati online, furnizorul platformei de telefonie) si dezvoltam o serie de masuri tehnice si organizatorice materializate prin proceduri si procese de lucru, pentru a garanta siguranta activitatilor de prelucrare a datelor personale care va apartin. Nu in ultimul rand, am desemnat la nivelul companiei un Responsabil privind protectia datelor.

7.Cum pot transmite o solicitare sau adresa o intrebare despre cum prelucreaza MINIPRIX datele mele personale?

Puteti sa contactati Responsabilul privind protectia datelor desemnat la nivelul Companiei sau ne puteti contacta folosind mijloacele de comunicare existente in cadrul Politicii de confidentialitate de pe site.

8.In cat timp voi primi un raspuns la solicitarea privind datele cu caracter personal?

Responsabilul cu protectia datelor sau Departamentul de Relatii cu Clientii va raspunde solicitarii dumneavoastra in termen de 15 zile de la data primirii solicitarii. In functie de complexitatea solicitarii, putem extinde termenul de raspuns pana la cel mult o luna de la data primirii solicitarii, conform Regulamentului General privind Protectia Datelor.

9.Cat costa transportul?

Taxa de transport pentru livrarea unei comenzi este de 9 lei.

10.Cum si in cat timp primesc contravaloarea returului?

Contravaloarea marfurilor returnate se va achita in termen de 14 zile calendaristice numai prin transfer bancar. Pentru fiecare comanda poti beneficia de un singur retur cu tarif preferential.

Pentru informatii suplimentare contactati Departamentul Relatii Clienti la numarul 0377100117 (linie telefonica cu tarif normal) de luni pana vineri de la 08:00-18:30 si sambata de la 09:00-13:00.

©Miniprix România 2018 | miniprix.roVTEX_white_RGB